7+4 haftalığız son zamanlarda uykuya çok düştüm sabah kahvaltıdan sonra yani 1-2 gibi yatıyorum 5 gibi kalkıp 7 gibi yemek yiyorum sonra meyve Faslı oluyor bebek bu şekilde gelişir mi ? Normalde öğlen de gün içinde ara öğün yenmesi gerekiyor diye biliyorum korkuyorum biraz gelişmesinde acaba yanlış mı yapıyorum diye