Afzv Merhaba🌸haftanın 2 günü hamile pilatesine gidiyorum onun dışında sabahları kahvaltıdan sonra evde spor yapıyorum yada yürüyüş yapıyorum hava güzelse sonra eve gelip adaçayı ile 3 tane hurma yiyorum.Sonra klasik ev işlerini hallediyorum.Daha sonra pilates topumu alıyorum 15 dk lık bir egzersizim var onu yapıyorum.Akşam yemekten sonra ahududu yaprağı çayını demleyip 2 fincan içiyorum.Sonra meyve olarak ananas varsa onu tercih ediyorum.38+2 deyim artık bu rutine sıcak duşta ekledim.Bir de YouTube üzerinden activating labor yazarsanız çıkan egzersizleri yapabilirsiniz.Suni sancı değil kendi sancım gelsin diye bütün tuşlara bastım ama şu anlık bir şey yok. Bakalım bebem ne zaman gelecek 😊