arsal28 39+3 te 2 cm açıklıkta suni sancı aldım. 5 saat süren bir sürecin ardından tam açıklıkla doğum oldu. Kesi dikiş vs olmadı. 50 gün önceydi 👼🏻 Dün gibi. Yani kişiye göre değişiyor bu olay benim acı eşiğim yüksekmiş gerçekten. Kolay değil elbette zor ama anlık gelip gidiyor sancılar o sırada iş sizin bu sancıları karşılamanıza kalıyor. Ben çoğunu yatarak ve suyun altında karşıladım fazla hareket edemedim sonlara doğru. Dirayetliydim kimisine fazla gelir bu sancı dayanamıyorum der kimisi sıkabilir dişini. Biraz size birazda sürecin ilerleyişine bağlı herşey daha uzunda sürebiliyor çünkü benim herşey dahil 5 saatti. En sonunda doğumhaneye geçerken şaka gibi geliyordu 😊