Ben 2. Hamileligimi yaşıyorum. İlkinde sadece 2 li test yapıldı 1/50.000 di. Şimdi 2. Hamileligimi yaşıyorum 1/1.500 çıktı 2li test sonucum. Bu cumartesi 4 lü test yapıldı 1/20 yapıldı. Ve bu testlere güvenim tamamen sarsıldı açıkçası. İlk gebeliğimde 4 lü test yapılmadığı için risksiz gibi geçirdim. Belki ondada 4lü Test olsaydı yine riskli geçirecektim. Ama bu sefer 2li ve 4 lü arasında uçurum fark var. Çok canım sıkkın. Hiç bi tarama testlerine girmeden direk genetik tarama testi için çalışılmalı bence hiç değilse %99 doğruluk oranı var..