Htcbdk Sonuçlar pozitif çıksa bile bizim sonrasında yapabileceğimiz bişey yok kalıcı hastalık için yapılıyor demişti doktorum. Benim de pozitif çıksa bile aldırma gibi Bi düşüncem de olmadığı için oğlumda yaptırmadım. Şimdi ikinciye hamileyim bunda da yaptırmayı düşünmüyorum ama detaylıyı ilkinde de yaptırdım bunda da yaptırcam. Şahsen kendi abimin oğluna down sendromu dediler ve yengemin karnından sıvı aldılar. Kadın aldırmayı düşündü babam engel oldu ben bakarım diye. Çocuk sapasağlam doğdu hiç bir hastalığı yok. Hamileliği sırf bu korku yüzünden berbat geçti. Eğer aldırsaydı mesela bunun vebalini kim ödeyecekti? Bazı şeyler Allahın takdiri, elbette kimse evladı hastalık çeksin istemez ama karnındaki çocuğundan da vazgeçemez. O yüzden rabbime sığınıp bu hamileliğimde de yaptırmayacağım.