Gamzegkhnn Haftamdayım tam, önce ilk hamileliğin başlarında olur ya kahverengi yerleşme lekesi öyle geldi 2 kez azıcık sonra sarı akıntıya döndü, bu nişan mıdır sizce gelen kahverengi leke? Varmıdır böyle başına gelen :)
Ervan Gamzegkhnn cnm bnim ilk gebeligimde lobaya oturmamla lop diye ses geldi düştü anladım nişan olduğunu ordaki tıkaç nişan oldufunu ve peceteye sildim altımı kan pembe gördüm ve devam etti o şekil o gün doğum oldu. Sancida hiç olmadı
Babykalamar Gamzegkhnn yapis yapis sumuksuyse nisandir. ama benim nisanim geldikten 1 hafta sonra bile dogurmadim suni fitil verdi doktorum osekil dogurdum🤣 yani hemen dogururum diye panikleme
Gamzegkhnn Melinosummm yok rahatsız edecek kadar değil adet ağrısı gibi ufak tefek ağrı giriyor geçiyor
Gamzegkhnn Ervan yok benim bu kadar belirtili değil böyle yerleşme kanaması gibi oluyor ya kahve leke hani adet bittikten sonra da gelir genelde öyle az 2 defa geldi..