Emine260603 Zlynda 4 mg kullanan var mı doğum yapalı 55 gün oldu doktor bu hapı önerdi fakat korkuyorum ilk defa duydum bu hapı yeni çıkmış falan dediler bı bilgisi olan var mı. Bir de doğumdan sonra ne zaman âdet oldunuz
Aysee1123 Emine260603 Benim doktorumda bunu verdi. Kullanıyor musunuz acaba ben daha adet olmadım 2,5 ay oldu doğum yapalı
nil_sugra Emine260603 yeni çıkmış bir ilacı önermek büyük cesaret doğrusu. Ben olsam asla kullanmadım. Ya doğal korunma yöntemlerini deneyin ya da spiral taktırın. Bir de bu yeni mi çıkmış? Neden doğum yapan kadına doğum kontrol hapı tavsiye ediliyor? Hormonlar müdahalesiz kendini toparlama ki bir sonra ki gebelikte sıkıntı yaşanmasın
Emine260603 Aysee1123 hayır kullanmıyorum çok kanama yaptı adet günüm bile uzadı bıraktığım hale adetim uzadı şuan da kullanmıyorum ama herkese aynı etki edicek bişey yok herkesin bünyesi farklı