S17 su an kabiz halindeyim tuvalete cikamadim. Ve cikmaya calistiğim anda cok sancim olmaya basladi. Su an hala sanci cekiyorum. Yaklasik 3 saattir. Ikinmak bencede cok riskli. Ve ne yapacagiki bilmiyorum 32+2 hamileyim. Canim cok aciyor. Eger gecede agri devam ederse acile gidecegim