Serba ben normal doğum yaptım iyiydi bence sezeryan yapmadım kötüdür diyemem o yüzden. Ama şu örneği verebilirim. Hastanede aynı zaman doğum yaptığım arkadaş vardı. Aynı doktora takipliydik arkadaş olmuştuk. Ben doğum yaptım doğumhaneden yürüyerek çıktım daha doktor plesantami çıkarmadan bebeğimi emzirmeye başladım dogumhanede o arkadaş sezeryan oldu odaya geldi sütü henüz gelmemişti emziremedi. Israrla mama da vermek istemedi odalarımız karşılıkliydi duydum o yüzden her şeyi . Sabah biz çıktık eve geldik o hastanede kaldı sarılık olmaya başlamış bebek kan şekeri düşmüş. Burda hata bence mama vermemekte ısrarcı olmak. Sonra konuşmaya devam ettik bız o kızla ben ilk hafta doğum yapmamış gibiydim o desteksiz yeni yürümeye başlamıştı.