Gloria06 Emo47 beniiiiim 25+2 . Ya genel olarak iyiyim ama gece uykular bozulmaya başladı rahat yatamıyorum çünkü. Bir sağa dönüyorum bir sola. Bir de bazen kasığımda ağrılar oluyor, bakıldı meğer bebek kafasını dayamış oraya ondanmış😀 sizin nasıl gidiyor?
Emo47 Gloria06 benim 25haftalık karnımın alt tarafı sancı oluyo normalmi acaba yoksa enfeksyonmu kapmişim anlmadim kontrolüne daha var
Ceylan-kocak Bende 25+6 geceleri uyuyamıyorum doğru dürüst bel ağrılarım hafif hafif arada oluyor onun dışında suanlik bir sorun yok çok şükür
Ayseumut 25 +3 üz ara ara bel kasık ağrısı yasıyorum magnezyum kullanıyorum ağrılar ıcın gece rahat uyuyamıyorum üstüne birde grıp oldum öksürük halsızlık var çok sukur diyelim yınede