Elanur34 gece yatmadan 2 tane kullanabilirsiniz benim midem aşırıya bulamıyordu hergun serum yiyordum o yüzden doktorun cogaltti ben gece iki tane sabah bir tane öğlen bir tane iciyirdum günde dört tane oluyordu altınci aya kadar böyle kullandım ondan sonra doktir kesmemi istedi ama hala hergun kusuyorum benim mide bulantım anlatılamayacak kadar kötüydü ondan dört tane iciyirdum siz gece iki tane için yatmadan etki etmezse doktorunuza danışıp çoğaltabilirsiniz