sevalciftci Deletedmom_116 Mrb benimde burda 9+3 bkki yapısına göre anlarsınız merak ediyorum şuan 11+2 yim pzrtesi kontrolum var.
Zehraalii sudes16 ay canım bildiğimden değil de az önce biri dedi bana da aşağı tarafı yıkarsa olursa erkek düz olursa kız diye öyle hissettim
Deletedmom_116 Mira1604 kese vücut yapısı erkeğe benziyor ama pip namına ufakta olsa bişey göremedim kız ♥️
Yonca_26 sudes16 bende gecen ultrason resimimi paylastim keseden dolayi tahmin edenler oldu erkek bebeklerin kesesi uzun olurmus kizlarin ise yuvarlak bana da senin kese uzun geldi 😃