Bebeğim daha 14 günlük yoğum bakımda bugün doktoru bebeğin kafasını tutamiyor büyüdükçe yapması gereken hareketleri sanki yapamıyor diye gözlemliyorum dedi hiç başına gelen varmı yani böyle denilip ileride sapasağlam olan yada böyle denilip sakat olan varmı bilgi verirseniz çok memnun olurum 🥺