Elff0 Kızlar daha dün oldum ne kolum tutuyor ne kusmam bulantım duruyor aşırı halsizim çok normalmi bu yada bi acile gideyim mi çok kötüyüm
Eflinlina Elff0 canım bende oldugum ay cok kötü olmuştum ya gece yatamamiştim aglamiştim 2 güne geciyor ama cok kötüyseniz gidin mutlaka ama
SusamTanecigi Elff0 kol ağrısı halsizlik duymuştum ama bulantı kusma duymadım soğuk uygulama yapın isterseniz aşı yerine ağrı içinde parol alabilirsiniz