Evet doğuramıyorum arkadaşlar daha doğrusu bebişim gelmek istemiyor, 35. Haftadan beri nstde yüksek düzenli sancım var ben hafif adet ağrısından başka birşey hissetmiyorum o da dinlenince geçiyor 39+5 olduk doktorum gelmezse 40 da gel yatışını yapalım suniyle başlatalım dedi suni sancı tecrübeleri duymak istiyorum herkesin yaşadığı farklı ama duymak istiyor insan benim gibi suni alıcak çok anne adayı vardır merak eden, tecrübelerimizi paylaşalım pozitif olanlarla motive olalım hepbirlikte 🙏🏻😇😇