Hanımlar merhaba bebeğim neredeyse bir aylık oluyo neler neler denedim ama gaz sorununu bir çözemedim kakasını yapıyor kakayla gaz çıkartıyor üstten de gaz çıkarıyor ama sürekli sancılanıyor ıkınıyo ağlıyor geçen gün alt komşum kapıyı çaldı çok ağlıyor sesini duyuyorum anason verdin mi hiç dedi rezene kimyon duydum ama anason ilk defa duyuyorum. Aranızda bebegine anason veren var mı. Bir kaç çay kaşığı ver rahatlar dedi ama çok da guvenemedim ama gaz damlaları colex şuruplar hiç biri ise yaramıyor çok çaresizim aranızda deneyen var mı acaba anason çayını😭