hasret1922 ANurrr bende onu ogrenmuek icin actim postu takvinde son adet tarihi yaziyor ama gec dollenmeden dolayi kafam karisti ayin sonuna gelince diyer ay hamile kalmis oluyorum sonuclarda farkli olunca merak ettim
Merve61nc hasret1922 sizinki kaç gün geriden geliyor benim 4 gün dedi doktor geç döllenme olunca kız olur diyorlar ama akrabalar falan da hep erkek hissediyor ayın 22 sinde randevum bakalım cinsiyet tahmini yapar mı
hasret1922 Merve61nc beninde ilk 6 gun gerideydi utrasyona gore dun gittim utrasyona gore auarlamistim uygulamayida 1 gun onde cikti 12+0 dayiz simdi
hasret1922 hasret1922 Merve61nc kizim hep onden gidiyordu cok dogru degil heralde bu 10 gun onden giderdi
Btlgndz hasret1922 hasret Hanım şimdi sizin geç döllenme dediğinize göre adet biriminden 1 hafta sonra gibi mi hamile kaldınız yani
hasret1922 Btlgndz ilk dr gittigime gore 8 haftada cikmasi lazimdi 7 haftada cikmisti dr dedim gec dolenmedir dedi normal dedi tam hamile nezman kaldim bilemiyorum belki cocuk geride onuda bilmiyorum
Btlgndz hasret1922 yok sen doktorun dediğine göre hesapla geride olup olmadığını boyuna göre bakıp söyler geride diye geç döllenmiş demekki