[silindi] esmerrmm valla yalan yok ben de yiyorum sürekli.her gün değil d ehaftada üç kere yediğim oluyor napalım.
gncglozclk esmerrmm vallaha ben yedim hep yogurtlayıp yedım saglıklı olsun diye bilmem artık oluyor mu oyle 😂😂😂😂😂 34+4 deyim
Ebru3457 esmerrmm kolayı bazen içtim içicem birşey bulamayınca yanında 2 3 kere ama inşallah zarar vermez
ozgekader esmerrmm tabi ben kola tüketmiyorum ama eşim mesela içiyo bazen çok canım isteyince sadece onun bardağından bir yudum içiyorum cips çikolata canım isteyince yiyorum hatta yeri geliyo tatlı krizlerine bile giriyorum yani mecbur yeniyo 😄
esmerrmm ozgekader kiz cikolata ye gitsin nolcak 😂 doktor kontrolune gidince bile doktor bebek hareketlesin diye ye diyor 😂 , kolada mantikli yapiyorsun 😂
ozgekader esmerrmm ben zaten çikolatasız kendimi düşünemiyorum 😄deliririm galiba gebeliğimden öncede böyleydi
ArzuZ esmerrmm biraz önce bi yudum kola içtim cips krizi bende de tutuyor hatta kahve krizleri kahve içemiyorum doktorum yasakladı cipste normal yemiyorum nohut cipsi satılıyor marketlerde bi nebze daha iyi diye kendimi avutuyorum onunla 😂