Beyzakose Kızlar 10 haftalık hamileyim tsh yüksek diye ilaca başladık düştü şimdi yine yükseldi tsh yüksekliği hamilelikte tehlikeli bir durumdur yaşayan var mı
3438FG Beyzakose Benimde yüksek. Dediğiniz gibi bir yükseliyor bir düşüyor. Sürekli her ay kan veriyorum