Hayırlı akşamlar kızlar. ben mi böyleyim bilmiyorum ama ne ağrıdan ne sancıdan pek bir şey anlamıyorum. Nasipse bugün 36 doluyor. Doktor ilaç kullandırmıyor normal doğum için yumuşama olsun diye.2 3 gündür adet olacak gibi ağrı geliyor hafif hafif bugün öğleden sonraları ikindi gibi arttı. Uzandığım yerde geliyor gidiyor sanki. Ama toparlanma hissetmiyorum varsa da ben anlamıyorum. Ben cidden ağrıdan sancıdan kasıt ne anlamıyorum. Bu ağrılar kasılma mı oluyor? Saymam gerekiyor mu? Elimi karnıma koysam hisseder miyim kasılmayı, daha önce yürürken bi zorlanma olmuştu şu an onlara benzemiyor da. Ama adet olacak gibi oluyorum.