Silaybooo123 adım dahi atamıyordum sağ kasığımda şiddetli ağrım vardı. Kreş öğretmeniyim okulda rahatsızlanınca acil olarak hastaneye gittim doktor ani hareket kaynaklı kas ağrısı olabileceğini söyledi. Alttan muayene etti rahimde kısalma veya incelme yok dedi. 10 gün kadar kullan progestanı ağrın geçerse bırak demişti. İlk kullanımda bile çok rahatlattı işime geri döndüm. Şimdi 37+6 olduk. 18 Aralık’ta doğum hayırlısıyla.