seyma-92 bende ilk çocuğumu 8 haftalık düşük yaptım. Genetik test yaptırdık kan pıhtılaşmasi çıktı. Oğluma hamileyken doğuma bir hafta kalasina kadar kullandım oksapar iğne. Şuan da yeni hamileyim yine başladım kullanmaya. Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum size önlem amaçlı vermiş , benim zorunlu kullanmam gerekiyor