gncglozclk Benim ailem de seker yok bebekte normal hatta ama bende seker çıktı.
Sadece şerbetli tatlı ile olmuyor.
Ekmek,pirinç,hamur işi,meyve,makarna hersey yasak.O basit açlık tokluk ile de belli olmuyor kendim bizzat mücadele veriyorum şuanda.
Şerbetli tatlı çikolata yemezsen dikkat edersen bisey olmaz demeyin lütfen vebale girmeyin.
2 yakınım 8 ve 9 aylık bebeğini karnın da şekerden kaybetti.