yorgunanne_ Bizde şimdilik güzel gidiyor ama mide yanması ve ekşimesi beni mahvediyor 🥺kız geçmiyor bazen yaav Bu arada bebeğim kız olcak inşallah Sizde nasıl gidiyor cinsiyetleri alalım
Karan_ yorgunanne_ benimde güzel gidiyordu valla son günlerde sol göğüs altımda inanılmaz ağrı yanma oluyor … 28+3 olduk . Erkek bebişim 🩵🩵
Nur_50 yorgunanne_ benim sağ böbreğim genişliyor rahim baskı yapıyormuş ağrım tek orası başka şikayetim yok oğlum olacak nasipse.
cicekgibii_ yorgunanne_ 27+0 haftaligiz kiz bebisim benim biraz stresli gidiyor 😢 gebelik sekerim var plesanta previa totalis tanisi kondu hic biryere cikamiyorm istirahat edyrm surekli yedklerime dikkat edyrm cok zorluyor beni
yorgunanne_ Karan_ benm de sağ göğüs altım açıyor kaburga kısmı ilk çocuğum da da olmuştu doktor büyüdüğü için demişti
Karan_ pamugumm_ demek ki bu haftalarda normal bu yaşadığımız durum. 10 dk zor oturuyorum sürekli yatma ihtiyacı duyuyorum