Anne3434_ Ay kızlar cumartesi günü ebe alttan muayene yaptı acile gidince bende tık yok hiçbişe hissetmedim yani çocuğu yapan afedersiniz ama çatı muayenesine de girer. 2 parmak altı üstü hiçbir şekilde can yanmıyor muayene olucak olanlar hiç korkmasın kasmayın yeter 👍🏻
Aysecann Anne3434_ aynı gün bende çatı muayenesine girdim ama neredeyse elini soktu doktorum iki parmak yeterli oluyor mu ?
ElifAbr Anne3434_ bu tamamen psikolojik bir durum bence, böyle senin gibi yorum yapanlara çok seviniyorum. Soğukkanlı olmak zorundayiz hem kendimiz hem bebeğimiz icin...
Hbsanneoluyo Aysecann çatıyla açıklık kontrolü aynımı acaba bende merak ediyorum Banada dün açıklığı a baktılar 2 parmağıyla baktı
Anne3434_ Aysecann valla iki parmağını gösterdi bana ebe bak sakin ol sadece bunlar giricek çok hafif dedi gözümü kapadım derin derin nefes alıyordum bende acıyacak diye sonra bi baktım gıdıklanıyorum azcık bastırdı açıklığıma baktı ama hiç acımadı tamam bitti dedi bu kadar mıydı yani diyip kalktım çataldan çok basitmiş
Hbsanneoluyo Anne3434_ ay bende korktum önce Bide diyorlar ya yok doğumu tetikliyor fln diye affedersiniz de ha ilişkiye girmişsin ha ebe öyle kontrol etmiş Millet o kadar abartıyo ki insanları korkutuyo Tmm acı eşiği fln diyorlar ama hiç abartılacak bşy değil
Anne3434_ Reyhankarabiber 38+0 oldum bugün canım ebe bir hafta daha bekleyebiliriz istersen dedi ama ben muayene olmak istedim
Reyhankarabiber Anne3434_ ya beni de bi heycan basıyor ki artık sorma muayene olayım hemen doğurayım istiyorum 😁😁
Anne3434_ Hbsanneoluyo aynen ilişkiye girip çocuk yapan insanın hiçte canı yanmaz yani kimisi burda neler dedi yok kolunu soktu yok bilmemne diye boşu boşuna korkutuyorlar insanları
Reyhankarabiber Anne3434_ evet ya tetikliyorms doğumu diyorlar inşaallah sağ salim alırız kucağımıza 36+2 oldum çocukta 3064 gr olmuş artık bir iki haftaya doğursam ne var sanki 😁😁
Hbsanneoluyo Anne3434_ aynen cnm belki açıklığa bakmak için elini sokabilir yani açılmışsa zaten o elin girmesinde normal tıpkı 3 kilo 4 kilo bebeğin yine oradan çıkması gibi
Annesininkuzusu0911 Anne3434_ bana 2 ayrı doktor çatı muayenesi yaptı canım. İlk doktor erkekti ve o kadar sert davrandıki canımdan can gittim bağırmamak için zor tuttum. Aynı doktor kuzenime de muayene yaptı ağlayarak çıktı ve sezeryana karar werdi. Sezeryan yanlısı bir doktor sırf sezeryanı seçelim diye yaptığını düşünüyorum. Çatın dar dedi. Ama 3 gün sonra bayan doktor yaptı hiç ama hiç acımadı ben daha devam etcek diye bekliyorum kadın bitti diyince çok şaşırdım çünkü kendi doktorumun yaptığıyla bu doktorun yaptığı bambaşkaydı. Acı eşiği falan alakasız doktorla alakalı bi durum bu