Anneadayiisi Detaylı ultrasonu kaçıncı haftada yaptırdınız kızlar 20+5 te mi gitsem 21+5 mi kararsız kaldım😊
Parsmommy Anneadayiisi ileri haftalar daha iyi demişlerdi 23 te gittim ben . Herşeyi oluşmuş ve net oluyor bence 22/23 hafta iyidir
Snm06 Anneadayiisi ben 20+5 teyken gitmiştim herseyi görünüyordu doktor tek tek gösterdi yüzünün vs fotoğrafını verdi