ozlemelzo Kızlar merhaba, dün kan tahlili verdim demirim yüksek çıkmış. Gynoferon ve devit3 kullanıyorum, doktoruma bırakıp bırakmamayı sordum ama devam yazmış. Demirim iyice yükselir diye ikilemde kaldım, fikri olan var mı?