Evet bugun 19 haftalık olduk teyzeleri.💙 Cok sukur iyiyiz dun kontrolumuz vardi doktorum detsyli ultrason da bakti herseyimiz yolunda cok şükür hatta 1 hafta onden gidiyomsuz ultrason ölçülerine gore. Sizlerde durumlar nasil bakalim alisverise baslayan oldu mu ben cok erken basladim 14 haftalikken cinsieti ogrendik o zaman dan beri odasini aldik geldi bile bazi ufak minik kiyafetler de aldik 😂 sabirsiz ciktik kabul ediyorum 😂 hareketlerini hissetmeye basladiniz mi ☺️