Kubraa0608 20+1 hamileyim sanrm grip olacagim bogazim cok kotu agriyor yutkunamiyorum grip oldugumdada cok zor atlatiyorum. Limon mandalina falan yiyorum iyi gelsin diye ama tavsiyesi olan varmi ? 🥺
-Seher- Kubraa0608 Öncelikle geçmiş olsun canım. Ben de 37+3 üm 2-3 gün önce grip oldum ballı limonlu zencefil çayı içtim 1 fincan. Onun dışında çay içerken limon sıktım ve mandalina, portakal vs yedim iyi geldi.