Süreç biraz yorucu olsada sonu güzel olur ins adetin 2 yada 3 uncu günü cagirio iğneler ilaçlar ile yumurtaları büyütüyo. Bı 15 günü buluyo büyütme işlemi sonra kısa bı operasyon la yumurtaları topluyo hiç korkutucu ve acılı bı işlem değil 15 dk uyutarak yapılıyo zaten daha sonra toplanan yumurtlar labaratuvar ortamına gidiyo ve o güzel heyecanlı bekleyiş başlıyo ertesi gün embriyolog ile görüşüp kaç yumurta toplandı kaçı döllenme ye gitmiş öğreniyorsun bazen 3 güne bazen 5 güne gidio ona göre hergun arayıp ogrenebiliyosun eğer taze yaparsa 3 üncü yada 5 inci gün transfer yapılıyo ama rahimde yada yumurtalıkta toplamadan kaynaklı hazır olamaya biliyo ozamanda dondurup adet olmanı bekliosun rahimi hazırlayıp transfer oluyosun benim ikiside dondurma oldu rahim hazırlandı öncelikle 💕☺️