Nassude enfeksiyon var ise eğer emin ol o daha korkunç, geçen hafta doktor şey dedi gebeliği sonlandırmaya kadar bile yolu var😬 o yüzden gerektikce tabii ki antibiyotik de verilir kullan derim canım.
Geçen hafta bende hem kanda crp ( enfeksiyon) yüksek çıktı çok ağır bir soğuk algınlığı geçirdim hem de idrar yolumda enfeksiyon çıktı. İkisi için de ayrı ayrı antibiyotik verdi kullandım şükür iyiyim geçti, sanada geçmiş olsun 😍🤗🌸