Karan_ Kızlar merhaba . 28+3 haftalık hamileyim. Sol göğüs altında ağrı ve yanma var . Ayakta asla duramıyorum. En fazla 10 dk durabiliyorum . Sureklı yatıyorum. Yatınca geçiyor . Benim gibi olan var mı bu ağrı neyin ağrısı ??
Nesfur41 Karan_ Normal normal 35 1 oldum benimde öyle fenaaaaa baskı yapıyor organlar bebek kaburgalar batıyor
Yagmurakyurek Karan_ bendede aynı durum var bebek baskı yapior bazen oyle oluyorki mideme kadar baskı hisediorum
Waffleveliyaninannesi Karan_ ben de 28+2 yim gece sol tarafıma yattığımda sol göğsümün altı sıkışır gibi ağrıyor ve yanıyor ama sağa dönünce sağ göğsüme olmuyor tuhaf bir şey
Karan_ Nesfur41 bunu duymaya o kadar ihtiyacım vardı ki artık dayanılmaz oldu çünkü ağrı nasıl geçecek diye düşünüyorum 😢
pinarokten Karan_ Bende aynı durumdayım maalesef Bebek büyüdükçe Ağrı sızı artıyor.29+4 haftadaym bnde ölüyorum.. 🥺
pinarokten Karan_ yatıncada çok ağrıyor ama masaj iyi geliyor eşim sağ olsun her ağrıdığında sırt kaburgamı ovalıyor bir o iyi geliyor.
Kiymetcetinel Waffleveliyaninannesi benimde 28+6 aynı şikayetlerim var bazen sagada dönsem geçmiyor yalnız değiliz gelin sarılalım 🤦🏻♀️ Ben biraz masaj yapıyorum o kısmıma ama asla tam olarak geçmiyor sırt kaburgamada vuruyor ara ara az bir şey yoruluncada oluyor
Karan_ pinarokten bende eşime yalvarıyorum azcık ovabilir misin diye 😅 eşim benim sırtım daha çok ağrıyor diyor 😅😅😅