gamzerkul Haftadayım henüz sancılarım başlamadı usg de 40+2 olarak gözüküyor kilo 4068 doktorum bugün pazartesi için sezeryana alabilirim dedi fakat daha çatı muayenesi bile olmadım sizce normal doğumu beklemeli miyim?
gamzerkul Nesfur41 Devlete gidiyorum aslında normal doğum için beklenilmesi gerektiğini düşünüyorum 4 kilo üstü de normal doğum yapan çok fazla insan var Sezeryan biraz gözümü korkutuyor :(
Gozdecaner gamzerkul 4 kilo üstü normal doğumda yırtılmalar ve dikişler çoğaldığı için sezeryan acısından farksız hale geliyor aslında doktorunuz neyi uygun görürse ona göre hareket edin bence