Merhaba kızlar bundan bir hafta önce ultrasona girdiğimde iki üç gün önde gidiyordu bugün tam 11+6 haftalığım ultrason ölçümüm 12+5 çıktı yanlış ölçülmüş de olabilir şüphem var hastanedeki diğer doktorlar görevli olunca ikili testimi mecburen hemşire yaptı akşama ise kendi doktorum da randevum var bu haftalarda bu kadar farklı artış gösteren oldu mu akşam kendi doktorumun ne dediği de önemli galiba ama beni tedirgin etti bu durum