Kızlar merhaba 12 haftalık hamileyim. Önceden de hiç iştahım yoktu. Şimdi nezle oldum 3-4 gündür ne yaptimsa geçmiyor. Baş ağrısı bazen dayanılmaz oluyor. En son bugün hastaneye gittim serum taktılar o biraz rahatlattı. Benim sorunum şu ki hiç yemek yiyemiyorum sabahtan beri yediğim yarım tostun yarısı birkaç tane badem ve ceviz yedim bebek hepten besinsiz kalmasın diye çok korkuyorum bebeğim gelişmez diye ama ne kadar da zorlaşan elimde olmadan yiyemiyorum lütfen yardım edin daha önce böyle bir şey yaşayan var mı? Ne yapmam lazım ceviz badem meyve yeterli olur mu?