Gorkem
Arkadaşlar merhaba. Ilk bebeğimi bekliyorum ve kıyafet ile alakalı herkesten farklı birşey çıkıyor. Şimdi anladığım kararı ile bebekler ilk doğduğunda yenidoğan adı verilen kıyafetleri giyiyor (hastane çıkışı vs dedikleri sey) ,daha sonrada boyu ve kilosuna bağlı olarak 0-3 ay kıyafetlere geçiliyor. Yanı hemen doğduğu gibi 0-3 ay giyemiyor. Dolayısıyla sormak istediğim şu.. yenidoğan ve 0-3 ay olarak iki gruba ayırırsak giyeceklerini başlangıç olarak her iki grup içinde kaç takım kıyafet ihtiyacımızı görür??