Aras_momy Kızlar benimde kanım 1.6 çıktı 8 gün oldu gecikeli doktor söktürücü vereyim dedi alıp kullanmadım umut.bekliyorum.sizce umut varmı🥲🥹😐 Aabbccc Fatma342 fatihesra27 Hilal2 Asilmom50
Aabbccc Aras_momy canım umut olmak isterim ama benimde 8 gün gecikti kan sonucum 2 çıktı bı kaç gün sonra âdet oldum inşallah senin tutar😏
Aras_momy Fatma342 canım 5. Haftaya kadar kese oluşmuyor diye biliyorum ama yanlış bilgi vermiş olmayayım yinede yanlış biliyor olabilirim 😊