Kızlar doktordan geliyorum 39+2 deyiz ultrasona göre 40 hafta gösteriyor önde kendisi ama ne açılmam var ne sancım var kafasıda çok yukarda sezaryen olmak istemiyorum ya muayeneyi 2 günde bire düşürdük 2 gün sonra yine bakacağız açılma felan varmı diye kafası biraz inmişmi yada sancı varmı inşAllah olur dua edin sezeryana hiç hazır değilim suyuda azalmış 1 haftadan daha fazla bekleyemeyiz doktorumun dediğine göre