Arkadaşlar benim gibi olan gebeler varmi 2ci gebeligim başımı kaldıramıyorum gece 11 de yatıyoruz oturuyorum braz sqbqh erken kalkamiyorum gündüzleri hep uyuma isteği okuyo akşam o kadar değil de sabah kahvaltıları da geç oluyo b3nde 17 haftadayim kendimi erken kalkacam diye inandırıp kalkamiyorum ama düzene sokmam lazm sabah 12 den assagi kalkamiyorum 🙁