Halin Kızlar 18. Haftadayım. Kasıklarımda hareketlenmeler var ama sadece yattığımda, oturduğumda, dinlendiğimde hissedebiliyorum. Ayakta ve koşuşturma halinde hiç hissetmiyorum. Acaba bu bebek hareketi mi?
Kubrakrdag Halin evet bende o haftada hissettim siz hareket ettiğinizde içinizdeki su sallanıyor bebişe o beşik gibi geliyor uyuyor uzanınca hareketlenir bide gece😅❤️