36+2 haftalık hamileyim bebeğim 2 hafta geri olduğu için doktorum çok bekletmek istemiyor bu yüzden normal doğum olarak kendi başlasın istiyoruz bu gün çatı muayenesinde doktorum 2 cm açıklık olduğunu rahmin yumuşadığını ve biraz uğraştıktan sonra uyarı yapıyorum bebeğe dedi kanamalar olabilir dedi. Sizde buna benzer durum oldu mu acaba ne zaman doğdu. Ayrıca doktorum yormayacak bizi güzel gidiyor dedi