kvnc3434 Bu ilacı içen varmı doğuma kadar dendi biraz zor geliyor yutması sonradan balık kokusu gelince kötü yapıyor Nerede saklıyorsunuz bu arada buzdolabına koydum ben ama
gamzecgr kvnc3434 ay o iğrenç bişi ya bı kutu denemiştim dolaba koymama rağmen icemedim attım koca kutuyu.Duosvit içiyordum o iyiydi ama hep internetten söyledim eczanelerde yok şimdi son ay dinamis omega3 aldım onu içiyorum memnunum dışarda durmasına rağmen 0 koku tat