Bytr bana kalırsa ilki zordu çünkü acil sezaryene alınmıştım sancıyla geldim hastaneye 4 saat sancıyla beraber anne karnında büyük tuvaletini yapmıştı suyumla birlikte gelmişti sonra acil sezaryen yaptılar ama herşey ani gelişmişti hiç planladığım gibi gitmemişti iyileşme süreci zor oldu. Şuan ilk günüm ağrı tabi oluyor ama sık sık hareket edip yürümeye çalışıyorum