Byzaaks Kızlar ben birkaç gündür çatı kemiği ağrısı yaşıyorum dünde yürüyemez hale geldim doktora gittim ilaç verdi bebeğin gelişimi 27+5 le uyumlu ve kilosu 1.150 kg olmuş gelişimi önde dedi sizce kilosu çok mu fazla sizinki ne kadardı bu haftalarda🥰😁
Pamuk Byzaaks Ben dün gittim.26 idi tam.800 gram doktor çok güzel dedi.Zaten gebelik şekeri olduğu icin ilerden gitmesini istemiyorum dedi.
Beyzab95 Pamuk bende kilosu normalden fazla çıkacak diye korkuyorum 😅 millet kilolu olsun istiyor şekeri olanlar korkuyor 🤣
Byzaaks @"Pamuk"bende gebelik şekeri çıkmadı baktırdım ben de inşallah sağsalim kucağımıza alalım da yeter ☺️
Asel_27 Byzaaks bende rahim ağzı kısalığı var maalesef o yüzden arada bir oluyodu agrim ama şu an tedavi görüyorum
Pamuk Beyzab95 Bende aynı çünkü şekerin verdiği normal kilo degilki yağ birikintisi.Ay sağlıkla gelsinler.
Aynur_41 Kilosunu henuz bılmıyorum ama ileride önde gitmesini istemem bırde onu doğurması var😬 ilki kiloluydu zor doğum oldu bu kez yediklerime dikkat ediyorum kılo iyi birsey degil saglıklı olsun haftanıza göre bana fazla kılosu
Asel_27 Aynur_41 evet bencede benimmilkinde 2.900 kiloydu zorla dogurdum çıkmak istemiyodu içerden fazlasını düşünemiyorun bile😂