Bugün 13 haftalik olduk iki gündür karnimin üst tarafi sisiyo yanlari yumusak ama bi kac saat öyle kaliyo hep dün de yine fark ettim karnimin sag tarafi öyle sisti üst tarafi yine yumusakti az önce kayinvalideme söyledim bebek orda demek ki dedi gercekten öyle mi acaba kizlar ya genelde alt karinda hissediyordum bebisi son iki gün üst tarafa gecti sanki anlmadim