Ozgeeee37 Kızlar 37+1 haftalığım bebiş 3700 dedi kilosu bu haftalarda olup bebişinin kilosu ne kadar acaba
iremkoftercioglu Ozgeeee37 37+1 de doktorum 3500 demişti 38+0 da doğum yaptım 3540 doğdu birazcık yanılma payları oluyor ☺️
Memolininannesi Ozgeeee37 maşallah benimde ilk oğlum 3750 doğdu 37 haftda kızım 38 haftalık 3.300 dü en son yarın bi daha gidicem