Herkese selam kızlar. Bugün tam 38 hafta 2 günlük olduk. Kontrole gittim normalde pazartesi günü sezaryen dogumum olacaktı doktorum bebeğin 2800 olduğunu ve riske girmek istemedigini söyledi salı günü tekrar gel bakalım dedi. Bugün gittim 2700 dedi nst ye girdim hareketleri vs hersey normal çıktı cuma günü tekrar gel dedi. Yani aniden sancim flan olur diye korkuyorum kuvoz riski var diyor doktorum artık çok zorlanıyorum ağrılarım hafif kanamalarm oluyor cumaya kadar bekleyebilirm inşallah. Fakat kime söylesem sorsam kuvoze girecek kadar zayıf olmadigini soyluyorlar:(