Gulsenagc sancıdan korkmuyorumda hissetmedigim halde nst de çıkmasına şaşırdım.üstelik doğum sancısı olsaydı eger geçen haftadan beri şimdiye doğurmuştum heralde.merak ettim aynı durumda olan kimse var mı? Varsa ne kadar zaman sonra doğum başladı diye.