Aytlkya Cuma günü kontrolüm var 15+3 oluyoruz o zaman sizce doktorum cinsiyetini söyler mı artık çok merak ediyorum 😀😀
Leila22 Aytlkya devlet Hastanesi’ne gidiyorsan 16.haftaya kadar söylemiyo malesef bende bekliyorum merakla 🤗
Tubakaba Aytlkya ben 16 haftalıkken öğrendim özelde erkek kendini hemen gösteriyor belki bizim erkek olduğundan erken gördük
ozgekader Aytlkya devlet hastanesine sen sormadan zor ama özele gidiyosan öğrenebilirsin ben 16haftalıkken öğrendim Hem. Özele gidiyorum hem devlete
Myrtle Aytlkya bebek gosterirse soyler :) 13 te gittim gostermedi 17 de gittim gostermedi. 21e kaldim resmen 😂. Tahmin kiz bakalim :)
Aytlkya Leila22 devlete gidiyorum diğer ay kontrolüm de doktorum diğer ay konuşalim demişti belki söyler diye umut ediyorum
Leila22 Aytlkya inşallah öğrenirsin beklemek çok zor biliyorum hemen öğrenip kıyafet falan almak istiyorum 😂😂😂 inşallah iki hafta sonra bende öğrenicem 🤗
Aytlkya ozgekader devlete gidiyorum ama doktorum özeldeki doktordan daha iyi 12.haftada kontrolde sordum diğer kontrolde konuşalım inşallah dedi
ozgekader Aytlkya ben 21 haftalık oldum daha devletteki doktorum bana cinsiyet kelimesini hiç kullanmadı özelde hem daha erken öğrenebilme ihtimalin var hemde daha iyi bence özel sende öğrenirsin özelde hemen tabi bebişin göstermezse o ayrı 🤭🩷🪽
Ceviz6550 Aytlkya özele gidiyorum ben 12. Haftada tahminde bulunmuştu 15.haftada kesin kız dedi tahminide doğru çıkmış oldu devlet hastanesi söyler mi bilmiyorum söyler inşallah uygun pozisyonda olursa ☺️
ozgekader Aytlkya benim aklıma geldi ama içmedim yemedim gittim doktor zaten kıpır kıpır dedi birde elini koymuş hanım efendi doktor çek elini diyodu 😄