Kızlar bugün 20 gün oldu szeryan olali ilk dogumum. Tecrübesi olanlar beni bilgilendirebilir mi lütfen. Hala sağıma soluma yatamıyorum karnım geriliyor iceriden sırt üstü de yeni yaymaya başladım öncesinde hafif oturur şekilde uyuyodum. Hafif bir göbeğim kaldı 3 aylık gibi sanki karnım bomboş içi sırt üstü yatınca sanki organlarım yayılıyor ayağa kalkınca da göbeğimi asagisina ağırlık biniyor. Karnımın alt tarafı hala çok sert tam dikiş kisimlarinin uzerinin olduğu yerler o sertlikten oturude sağıma soluma yatamıyorum tahmini ne zmaan geçer bu sertlik olayı. 10 gün sonra randevum var doktoruma ama sabirsizlandim size sorayım dedim.